Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів» (далі Закон), згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі (або отримання). Статтею 9 цього Закону передбачено,  що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
 
Повернення товару від покупця
Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:
	- Товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
 
	- Товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду).
 
	- Збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування.
 
	- Пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.
 
	- В наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.
 
Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 Закону. Повернення вживаних та відновлених товарів відбувається за згодою продавця.
Поверненню не підлягають наступні товари: 
	- лікарські препарати та засоби;
 
	- предмети сангігієни;
 
	- корсетні товари;
 
	- зубні щітки;
 
	- розчіски, гребенці та щітки масажні;
 
	- білизна натільна, білизна постільна,
 
	- панчішно-шкарпеткові вироби;
 
	- товари в аерозольній упаковці.
	  
Повернення грошових коштів покупцеві
Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, будуть повернуті покупцеві тим же способом. За домовленістю з покупцем можливий обмін товару на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.
 
Процедура повернення або обміну товару 
	- Звернутися в контакт-центр ТОВ “Ваше Здоров’я Трейдинг” або свого особистого менеджера. 
 
	- Вказати причину звернення (обмін або повернення).
 
	- Оформити документи, які направляються клієнту по електронній пошті чи viber.
 
	- Відправити товар на відділення Нової Пошти № 38 у м. Київ.
 
	- Повідомити в менеджеру компанії номер декларації відправлення. 
 
Далі, в залежності від запиту покупця та результатах перевірки, товар буде обміняний на інший або повернуті грошові кошти. 
 
Зобов’язання покупця для дії права повернення товару
Згідно з п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:
	- Перед початком експлуатації товару найуважнішим чином вивчити правила експлуатації, які викладені в документації на товар, що надав виробник (продавець).
 
	- До початку використання товару звернутися з питаннями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їхні функції, при необхідності роз'яснення умов та правил використання товару.
 
	- Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), які встановлені виробником товару в експлуатаційній документації. 
 
	- З метою запобігання негативних для споживача наслідків використання товару, дотримуватися передбачених виробником методів безпеки й передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.