Обмін та повернення товару

Повернення та обмін товарів регламентується Законом України «Про захист прав споживачів» (далі Закон), згідно з яким покупець має право повернути товар протягом 14 днів з дня його купівлі (або отримання). Статтею 9 цього Закону передбачено,  що обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики.
 

Повернення товару від покупця

Покупець має право повернути товар належної якості (чи обміняти його на інший), якщо дотримані наступні умови:

  • Товар не належить до товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
  • Товар не використовувався, повністю укомплектований і не порушена цілісність пакування (відкрите упакування не вважається пошкодженням товарного вигляду).
  • Збережені заводські (гарантійні) пломби, ярлики та маркування.
  • Пройшло менше ніж 14 днів з моменту отримання товару.
  • В наявності є розрахунковий документ та гарантійний талон.

Якщо дані умови недотриманні, продавець має право відмовити у поверненні. Для товарів неналежної якості діють інші норми, описані в статті 8 Закону. Повернення вживаних та відновлених товарів відбувається за згодою продавця.

Поверненню не підлягають наступні товари: 

  • лікарські препарати та засоби;
  • предмети сангігієни;
  • корсетні товари;
  • зубні щітки;
  • розчіски, гребенці та щітки масажні;
  • білизна натільна, білизна постільна,
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • товари в аерозольній упаковці.
     

Повернення грошових коштів покупцеві

Згідно із законодавством, при поверненні товару розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент купівлі. Гроші за товар, оплачений карткою або за безготівковим розрахунком, будуть повернуті покупцеві тим же способом. За домовленістю з покупцем можливий обмін товару на товар за тією ж вартістю або з перерахунком ціни.

 

Процедура повернення або обміну товару 

  1. Звернутися в контакт-центр ТОВ “Ваше Здоров’я Трейдинг” або свого особистого менеджера. 
  2. Вказати причину звернення (обмін або повернення).
  3. Оформити документи, які направляються клієнту по електронній пошті чи viber.
  4. Відправити товар на відділення Нової Пошти № 38 у м. Київ.
  5. Повідомити в менеджеру компанії номер декларації відправлення. 

Далі, в залежності від запиту покупця та результатах перевірки, товар буде обміняний на інший або повернуті грошові кошти. 

 

Зобов’язання покупця для дії права повернення товару

Згідно з п. 3 ст. 4 Закону України «Про захист прав споживачів» споживач зобов'язаний:

  • Перед початком експлуатації товару найуважнішим чином вивчити правила експлуатації, які викладені в документації на товар, що надав виробник (продавець).
  • До початку використання товару звернутися з питаннями до продавця (виробника) або іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їхні функції, при необхідності роз'яснення умов та правил використання товару.
  • Користуватися товаром згідно з його цільовим призначенням та дотримуватися умов (вимог, норм, правил), які встановлені виробником товару в експлуатаційній документації. 
  • З метою запобігання негативних для споживача наслідків використання товару, дотримуватися передбачених виробником методів безпеки й передбачених експлуатаційною документацією спеціальних правил, а в разі відсутності таких правил у документації – дотримуватися звичайних зрозумілих методів безпеки, встановлених для товару такого роду.
Хочу отримувати новини про акції та спеціальні пропозиції